divendres, 24 d’abril del 2015

CARTELL SANT JORDI



1)

2)

Aquest curs, la Elo ens ha proposat participar al concurs de Sant Jordi de l'institut i jo ho he fet amb la segona proposta (foto2).

El procés del cartell va durar tres dies: el primer el vaig dedicar a una pluja d'idees, el segon per fer les les fotos i finalment l'últim dia per retocar-la i fer el muntatge amb photoshop.

Amb el meu cartell he volgut expressar "misteri". En el cartell hi surt una dona (la meva mare) convertint-se en drac. He volgut trencar amb els estereotips i he convertit el drac en dona i amb una postura una mica seductora. Per a la tipografia, vaig triar una senzilla i minimalista no volia carregar el cartell ja que havia de ser llegible, senzill i diferent.
A la dreta de la imatge a la part de dalt hi trobem una petita frase/lema que també vaig crear: "...quan la ficció supera la realitat). Què he volgut transmetre? Dons que les coses no sempre són com ens les imaginem i que poden ser completament diferents. En aquest cas, ningú es podria imaginar a una dona drac. 

Vaig arribar a fer 89 fotografies. Totes elles les vaig haver de fer per la nit ja que volia jugar amb l'il·luminació . Aquestes en són algunes:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada