dilluns, 8 de juny del 2015

Treball 3r trimestre : Video-Art

Amb que et quedes?

Aquest tercer trimestre la professora de cultura audiovisual ens va proposar de fer un video-art, un tipus de video de pocs minuts en que l'artista expressa, representa, mostra al món un seguit de preocupacions i neguits.

Al cap d'uns dies, després d'haver-li donat molts tomps havia decicit que volia representar que per a mi és molt important i vaig emprendre el meu viatge de creació.
En el meu video-art he volgut representar els sentiments més íntims, les emocions, el pensament de les persones. La temàtica és : identitat adolescent.

Amb la col·laboració d'una gran i estimada amiga, l'Angela Juncosa i el meu novio, l'Alex Toro (actors) vam mostrar a l'exterior tot el que sent un noi/noia a l'etapa de l'adolescència amb paraules escrites al cos, de manera que hi havien tres tipus de paraules: les blaves, sentiments importants, aficions...bons records, una vermella, que es el mal record i una verda escrita al pit (al cor) que és aquella amb la que ells es volen quedar per tota la vida. 

El video el vaig gravar en una tarda encara que per errors de continuitat vam tenir que tornar a quedar per regrabar gairebé tot des del principi. Mentre estava gravant,vam passar tots tres una gran tarda de moments de riure i reflexions sobre les paraules que els hi anava pintant al cos.

Els vídeos van ser gravats amb la camera reflex (cànon) i alternant dos zooms. Ja que no tenia trípode vaig tenir que fabricar-me'l mitjançant un tamboret i algunes caixes fins arribar a l'altura que necessitava.





MISSATGE: 

"L'estat de l'adolescent. A un adolescent li passen milions de coses pel cap, li passen els dies com hores i canvia d'estat d'ànim cada sis hores.
Vull expressar les sensacions, emocions amb les que es quedaria cada un i amb les que es desfaria". 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada